معرفی | بلاگ

معرفی

ساخت وبلاگ
ردیاب آهنربایی چیست و چه ویژگی هایی دارد؟

ردیاب آهنربایی چیست؟

همانطور که از نام آن پیداست، یک ردیاب آهنربایی برای آن آماده شوید که حرکت را از طریق سیستم موقعیت یابی جهانی ردیابی می کند. گاهی اوقات ردیاب‌های فعال، جی‌پی‌اس زنده یا ردیاب‌های بی‌درنگ نامیده می‌شوند، از دستگاه ارسال می‌کنند و به شما اطلاع می‌دهند که در زمان واقعی کجاست. در ادامه با مزایای ردیاب آهنربایی بیشتر آشنا شوید.

همچنین ردیاب‌های آهنربایی آفلاین نیز وجود دارند که به ردیاب‌های غیرفعال نیز معروف هستند، که می‌توانند اطلاعات را از ماهواره‌های GPS دریافت کنند، اما نمی‌توانند به تنهایی ارسال کنند. سپس کاربران می توانند اطلاعات را در زمان دیگری دانلود کنند. برخی از ردیاب‌های آهنربایی نیز می‌توانند جزئیات را برای دانلود بعدی ثبت کنند و به کاربر اجازه دهند بر اساس نیازهای فعلی خود تصمیم بگیرند.

از خانواده‌های کوچک گرفته تا شرکت‌های بزرگ، ردیاب‌های جی‌پی‌اس در برنامه‌های کاربردی مختلف استفاده می‌شوند، مانند:

مستندسازی استفاده از وسایل نقلیه شرکت
پیدا کردن حیوانات خانگی گمشده
ردیابی عادات رانندگی نوجوانان
مدیریت ناوگان (کرایه ماشین، وسایل نقلیه تحویل و غیره)
اجرای قانون و تحقیقات خصوصی
مراقبت از سالمندان
... و غیره. از کارآفرینان گرفته تا والدین - و همه افراد در بین آنها - افراد از هر طبقه اجتماعی هر روز از ردیاب های GPS استفاده می کنند.

شناسایی نیازهای شما
تصمیم گیری برای خرید ردیاب آهنربایی دیجی ویرا واقعاً به وضعیت شما بستگی دارد. آیا شما ناوگان وسایل نقلیه را مدیریت می کنید؟ آیا می‌خواهید از یک حیوان خانگی جدید با رگه‌های ماجراجویانه مطلع شوید؟ به دنبال جزئیاتی در مورد اینکه کارمندان - یا فرزندتان - در هنگام رانندگی با وسیله نقلیه شما چقدر سرعت می‌گیرند؟

هنگامی که ایده خوبی در مورد آنچه که از آن استفاده می کنید داشته باشید، مرتب سازی ویژگی های مختلف بسیار آسان تر می شود.

معرفیردیاب,...
ما را در سایت معرفی دنبال می کنید

نویسنده : فرشته بازدید : 460 تاريخ : پنجشنبه 4 اسفند 1401 ساعت: 13:15